La nostra má hidràulica (Angel Parcero i Daniel Scollo)

Hem vist fotos en Internet on en trobat diferents models de braços hidràulics, però només em agafat la forma de les pinces. Em fet la estructura amb quatre graus de llibertat. Em intentat fer el braç de la manera que pugui agafar la llauna sense fer gaire força.

Per començar, primer em dibuixat cada pesa en els trossos de fusta que després tallarem  amb el serrat de marqueteria. Ja tallats, foraden les pesés de fusta i el munten amb la silicona y amb els cargols. Col·loquem les xeringues per poder moure’ls. Per últim col·loquem el braç en la base on ja esta els controladors per que pugui girar. I fins aquí hem arribat.

Cada problema l’em solucionat  amb la imaginació i sempre amb una pluja d’idees on els dos em decidit que fer.

 

Acerca de CORRECAMINOS


Responder

